رابطه ی دختر و پسر...( پست ثابت)

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

 

و امــــــّــــا قضیه ی رابطه دختــر و پســر

توی این بخش می خوام از یه دید کلی به این قضیه نگاه کنم و چند اثر بد این رابطه ها رو تویزندگی آیندمون بیان کنم. بازم تاکید می کنم کاملا عقلانی و خودمونی، نه از سر دین و احکام. به این دلیل که مخاطب -که شما باشید- شاید بگید که دین ما توی این بخش کمی سختگیرانه عمل کرده. ولی من میخوام یه جورایی خودتون رو قاضی قرار بدم که بهتون اثبات کنم دینمون خیلی کارش درسته و مو، لای درزش نمیره و بیخود یه حرفی رو نمیزنه...

و اما بحثمون...

ببینید این رابطه ی بین دختر و پسر که شاید از همین فضای مجازی اینترنت یا هزار راه دیگه شکل بگیره 4 تا جهنم توی دل دو طرف ایجاد می کنه. البته بگم که این جهنم ها دنیایی هستند و فعلا کاری به آخرتی اون نداریم.

اولین جهنم اینه: کسانی که چشمشون بی حیاست و باعث رابطه می شن توی دل خودشون یهجهنم درست می کنن. این جهنم، جهنم نا کامی نام داره. چشم می بینه ، دل هوس می کنه اما دسترسی بهش نداره در نتیجه ناکام می مونه. وقتی ناکامی ها روی هم انباشته می شوند، به نظر شما این جهنم نیست ؟؟؟

دومین جهنم، جهنم ترس از افشا شدن، یا همون لو رفتن نام داره. آقا پسر یا دختر خانم یهرابطه ای داشته، حالا مثلا رفتند خاستگاری، همش دلهره دارند که نکنه اون رابطه ی قبلی که من داشتم لو بره!!! و یه دفعه خاستگاری به هم بخوره!!! این هم شد جهنم دوم.. ترس از افشا شدن.

جهنم سوم سوء ظن هست که یه جورایی بعد از اون جهنم دوم هست و کار از کار گذشته و ازدواج صورت گرفته. دختر خانم و آقا پسر کنار هم قرار می گیرند. چون که مثلا آقا پسره یهرابطه داشته، به خاطر آلودگی خودش به خودش می گه که نکنه این هم رابطه ای داشته ها !!! در نتیجه سوء ظن، بی اعتمادی و تجسس در زندگی فرد شکل می گیره  و میخواد که زیر و بم طرف مقابلش رو در بیاره... این هم از جهنم سوم...

و اما جهنم چهارم که اون هم توی زندگی شکل می گیره جهنم مقایسه نام داره. بر فرض بگیم که دو طرف یه رابطه ای داشتند، به محض این که یک ناملایمتی پیش بیاد زن یا مرد همسر خودش رو با دوست قبل از ازدواجش مقایسه می کنه و خدایی نکرده کار به بحث و جدل می رسه و باز هم خدایی نکرده کار به طلاق...

و اینها همه و همه بر اثر یک غفلت و هوس رانی بوجود میاد و زندگی مشترک، که میتونه زندگیدو طرف رو به بهشت تبدیل کنه به جهنمی تبدیل می کنه که دو طرف توی اون میسوزند...

حالا بماند که همه ی این کار ها هیزم های جهنم اخری هستند. ولی من به خاطر این که قول داده بودم بحث رو دینی نکنم واردش نشدم.

حالا باز هم قضاوت با خودتونه که آیا یک رابطه که آخرش هم سر افکندگی در دنیا و اخری هست بهتره یا یک زندگی، با لذت های حلال و بدون هیچ جهنمی توی دلامون ؟؟؟

قضاوت با خودتونه... ممنون میشم اگر که نظرتون رو درباره ی این یادداشت بگید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

.....
ساعت8:01---25 مرداد 1392
احسنت
هرکس به اندازه ی خودش باید از عقیده ش دفاع کنه، و شما در حد خودت خیلی خوب نوشتی
موفق باشی جوون!... .
و من الله التوفیق


مریم
ساعت13:27---26 ارديبهشت 1392
سلام.وبلاگ خوبی دارین و من از وبلاگتون خیلی خوشم اومد.اجازه میدین لینکتون کنم؟
پاسخ: بله البته ! خوشحال میشم ! یاعلی


رعنا
ساعت19:01---21 ارديبهشت 1392
اتفاقا نباید بیخیال این قضیه بشیم
ما دوست داریم تا دوست
اما خودمونو گول نزنیم
اکثر روابطی که الان شاهدش هستیم شاید توش رابطه جنسی نباشه ولی همه چی دیگه توشه البته الان روابط جنسی هم رایج شده
منظورم کارا و حرفایی که فقط باید بین زنو شوهرا باشه
به نظره من به دوست پسر باید گفت شوهر قلابی و برعکس زن قلابی
اگه هم میگی نه
خودت مقایسه کن
شما(دختر) هیچوقت نمیشینی تو بغل دوست دخترت بگی عشقم....
و هیچ پسری نمیاد دوست پسرشو رو لب بوس کنه (ببخشید)
پس این رابطه رابطه دوستیه عادی نیس
اگه هم قصد ازدواج در آیندس مطمعن باشید خیلی باهم سنگین مشید و شاید خجالت بکشید دسته همو بگیرید
ولی در رابطه پسرو دختر حیا وجود نداره



پرواز برفراز شیعه
ساعت14:36---17 ارديبهشت 1392
مناظره محمد بن عبدالوهاب با خدا !!!

بسم الله الرحمن الرحیم
آنچه در اینجا می خوانید مناظره ای است فرضی میان خداوند متعال و محمدبن عبدالوهاب که سخنان خداوند از قرآن کریم اخذ و سخنان محمدبن عبدالوهاب از افکارش و افکار وهابیان امروز گرفته شده است.
- خداوند متعال : و إذ قلنا للملائکه اسجدوا لآدم فسجدوا الا ابلیس ابی و استکبر و کان من الکافرین (بقره /34) ؛ هنگامی که به ملائکه گفتیم برای آدم سجده کنید , همه سجده کردند جز ابلیس که امتناع کرد و تکبر ورزید و از کافرین بود.
- محمد بن عبدالوهاب : خدایا این شرک است که تو به ملائکه فرمان داده ای آدم را سجده کنند . چرا مردم را به سجده بر آدم وادار می کنی ؟...
سلام دوست من مطالب قشنگی می نویسی..یه سر بزن




بچه های پیرانشهر/عبدله پور
ساعت0:31---8 فروردين 1392
نمیدونم چی بگم دلیلشم بعضی از نظراته ولی رو هم رفته خوبه دستت درد نکنه یه چیزم بگم رابطه با جنس مخالف بد نیستااااا ولی از راه اصولیش
پاسخ: داداش گل من سلام به نظرت این راه اصولی همون ازدواج نیست؟!!؟!؟ اصولی تر از اون نمیشه هرچی غیر این باشه به بیراهه می کشه !! ثابت شده اون راه اصولی هم باز راه داره ..... فقط از راه پدر و مادر .... ولا غیـــــــر!


بچه های پیرانشهر/عبدله پور
ساعت0:28---8 فروردين 1392
نمیدونم چی بگم دلیلشم بعضی از نظراته ولی رو هم رفته خوبه دستت درد نکنه یه چیزم بگم رابطه با جنس مخالف بد نیستااااا ولی از راه اصولیش

هما ......
ساعت20:28---1 فروردين 1392
سلام به شما اقای علیرضا عالی بود....دقیقا اینجوریه......

امین
ساعت1:21---25 اسفند 1391
سلام...
دوستان عزیزم خوده خدا گفته *لا اکراه فی الدین* در دین هیچ اجباری نیست..
آقا علیرضا یه حرفی رو زد که احساس میکرد باید بگه حالا تو اگه دوست داشتی کوش کن دوستم نداشتی گوش نکن...
اگه حرفش اشتباست چرا ناراحت میشد اشتباه کرده دیگه...
اگرم حرفش درسته بازم چرا ناراحت میشی درست گفته دیگه ناراحتی نداره..
هرکسی نیاز داره یه کسی دوسش داشته باشه به نظر من بجای ناراحت شدن و ناراحت کردن دیگران از علیرضا راه حل بخواید ...بای};-


رها
ساعت7:25---12 بهمن 1391
عجب پست پر سر و صدایی شد!!


امیدوارم همیشه موفق باشید و عاقبت به خیر
بله این قضیه خیلی طرفدار داره ... صفحات وسط نظرات رو نگاه کنید مناظره هم هست ! بین افراد با دیدگاه های مختلف ... ممنون . انشاالله هممون عاقبت به خیر بشیم !


ماءالمعین
ساعت9:37---25 دی 1391
مطلبتون فوق العاده بود.

وحقیقت جز این که نوشتید نیست....

اجرتون با حضرت حجت (عج)

در وبمون لینک شدید.
پاسخ: یاعلی


سربازان سایبری علوم پزشکی سبزوار
ساعت14:31---20 دی 1391
سلام واقعا روان نوشتین خداقوت.....
راستی شما از بلاگ چیزی میدونین؟ ما بخوایم با دعوتنامه عضو شیم چه کنیم؟
راستی اول وب مارو ببینیند اگه بنظرتون به درد میخورد خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیم.....یاعلی


سربازان سایبری علوم پزشکی سبزوار
ساعت14:31---20 دی 1391
سلام واقعا روان نوشتین خداقوت.....
راستی شما از بلاگ چیزی میدونین؟ ما بخوایم با دعوتنامه عضو شیم چه کنیم؟
راستی اول وب مارو ببینیند اگه بنظرتون به درد میخورد خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیم.....یاعلی


محمد
ساعت0:26---13 دی 1391
سلام آقای علی رضا!
هم اون وبت رو خوندده بودم. هم این وبت رو الان خوندم!
هر دوتاشو میپسندم و از مطالبش استفاده میکنم. ادامه بده من مشتریتم


نگاه نو
ساعت20:17---10 دی 1391
با سلام و تشکر از شما
لینک شما با افتخار اضافه گردید

لطفاً در صورت امکان آدرس زیر را وارد کنید؛ چون به این زودی ها سایت رو بروز نخواهم کرد.

http://negaheno.blog.ir


سادات
ساعت22:45---29 آذر 1391
سلام

خوبید؟

چیزی که متوجه شدم سعه صدر شماست

خدا بیشترش کنه

خودمم اون آهنگ رو خیلی دوست دارم هر چی گوش میدم سیر نمیشم

اون فیلم کلی غوغا کرد عالم و آدم تظاهرات کردن

همه کشورهای مسلمان

اون فیلم توهین به پیامبر عزیز ماست

توهین هایی که نمیشه گفت

البته تمام این اعتراضات برای یک ربع از یک فیلم 120 دقیقه ایه که تو اینترنت پخش شد و فیلم کامل اون رو فقط چند تا هالیوودی - 4 یا 5 نفر- دیدند

اگر کلش پخش میشد که...

خلاصه داغونمون کرد

شاید یکی از اهدافشون ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بود اما خدا رو شکر مردم بیدارند و با هر حرکت دشمن متحد تر میشن و پشت حضرت آقا وایسادن
پاسخ:خیلی ممنون نه بابا ما کجا و سعه صدر کجا؟ وجود ما پر از بی ظرفیتی و بی صبریه !!!


سادات
ساعت14:54---29 آذر 1391
سلام
واقعا متاسفم
خیلی خیلی متاسفم
شماها ادب ندارید
مگه ایشون به شما توهین کرد که شماها توهین میکنید
بی فرهنگی داره از وجودتون فوران میکنه
خجالت بکشید
شاید همه تون تو این حماقت بازیها هستید که بهتون برخورده اما این حرفها عین واقعیته
نتیجه اش رو هم خواستید ببینید یه سر برید دادگاه خانواده ببینید علت طلاقها چیه؟
یه سر برید تیمارستان ببینید علت بعضی از جنون ها چیه؟
حتی اگر مخالف این حرفا هستید حق ندارید توهین کنید البته این توهین ها مستقیما متوجه شخصیت خودتونه و آیینه شخصیتتون


amirreza
ساعت16:11---21 آذر 1391
aslan ghabul nadaram.. vaghti az daste ham kelasiato nane babato alamo adam asabi mishi yeki bayad bashe ta aroomet kone :< حرف من:::: همینه دیگه !!! وقتی مطالب من رو کامل نمیخونی همین میشه !!! به مطلب های بندگی مراجعه کن . دستت میاد!

ویانا
ساعت17:34---14 آذر 1391
سلام گلم راست میگی دوستی توی ایران مسخرست وقتی ایرانی جماعت جنبه نداره چسکارش میشه کرد؟؟؟؟؟خاستگاری هم واسه اونا مهم نیست با کی دوس بودن منظورم کشورهای خارجی هست این اول دومن این قدر بیشعور وعقده ای واهل پزدادن نیستن ک بعد ازدواج اونا با دوستان قبلشان مقایسه شن دیگه از شانسمون ایرانی شدیم
سلام . کاش آدرس سایتت رو داده بودی.اینی که میگی جنبه نیست. حقیقته. اونا برای این خواستگار براشون مهم نیست. چون که یه جورایی اصولا زن و شوهری ندارن. زن تو برای منه و زن من برای تو!!!! ببخشید انقدر باز صحبت می کنم. کاملا از این قضیه اطلاع دارم... از منبع خارجی میگم.دوست توی آمریکا دارم. آره میگفتم. اینم واقعا از شانسمونه که ایرانی شدیم. ولی به معنای واقعیش !!! نه اون چیزی که منظور شماست ... همین که غیرتی که ما داریم رو هیچ کی نداره. به مطلب فقط پسر ها بخوانند مرجعه شود ... یاعلی


Fateme
ساعت22:17---12 آذر 1391
سلام
خسته نباشید.... مطالبتون رو با نثر روان و خوبی نوشتید... مطلب دختر پسرتون رو خواندم واقعا گیرا و قابل تاملی بود، منم اهل رابطه با جنس مخالف نیستم و بیشتر اوقات وقتی توی خیابان این جور چیزها رو میبینم خیلی ناراحت میشم... خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظرتون رو بگید...


سید مهدی رضوی
ساعت20:12---12 آذر 1391
سلام شما با افتخار لینک شدید یا حق

فريال
ساعت21:16---11 آذر 1391
سلام مطلب هاى وبت عاليند من که خوشم اومد خوشحال مىشم به وب منم بياى

ساعت13:35---9 آذر 1391
اونایی که یکم به علی آقا نقد دارید !!!!!!!!!! مردید حرف منطقی بزنید !!!!!!!!!! تونستید عقلانی بیاید جلو@! با بد و بیراه فقط شخصیتتون رو نشون میدید ! همین !!!!!!!!!!

...
ساعت12:09---9 آذر 1391
ببخش علی جان کلا دستم به حروف انگلیسی بیشتر عادت داره و سریع تر تایپ می کنم
اول راجع به رابطه موثر: رابطه موثر یک مطلب نیست یک فنه که کلاسای خودش و داره
دوم: من نگفتم مطلبت رو حذف کن اتفاقا خیلی هم عالیه و باعث خوشحاله منه که میبینم یک نفر اینقدر به فکر هم سن و سالای خودشه
سوم: من رشتم عمرانه و هیچ ربطی هم به روانشناسی نداره و مطالعات زیادی راجع به این زمینه و طرز برخورد با افراد مختلف داشتم و میزان تاثیر پذیری هر فرد داشتم
چهارم: حق با توست اینکه بیان هر مطلب به شیوه صحیحش تو فضایی مثل اینترنت کار بسیار دشواریه شکی درش نیست چون تو این فضا انسان ها فقط با نماد ها و تصاویر و نوشته ها طرفند و چیزی به نام احساسات وجود نداره مگر اینکه از طریق تحریک احساسی با موسیقی که تاثیر موقتی میزاره
پنجم: من اون مطلب رو فقط برای خودت گفتم که حالا که خودتو وارد این موضوع کردی به طور تخصصی در همه ی زمینه هاش پیشرفت کنی
و آخر اینکه وبت بسیار کاربردی و عالیه
اگر خواستی این یکی کامنتو میتونی پاک نکنی
شاد و موفق باشی علی جان


Aref
ساعت21:35---6 آذر 1391
رابطه ی دختر و پسر وقتی بده که وقتی نا محرم هستن رابطه ی جنسی داشته باشن وگرنه اونقدر هم بد نیست خدا روشکر من این 4 جهنم رو ندارم مطلب زیبایی بود };-

گل آبي
ساعت20:14---4 آذر 1391
سلام

اونايي كه ميگيد اينا همش چرته پس بدونيد كه كرم داريد تكرار كنيد چي،كرم ،چون اگه يه زره عاقل بوديد به جاي اين كه بعد از خوندن مطلب سريع شروع كنيد به نوشتن نظر يه زره درباره اون فكر ميكرديد بعد نظر ميداديد.

آفرين به شما آقا عليرضا مطلب خيلي با حالي بود بااجازتون مي خوام بزارمش توي وبلاگم تا چش آدماي كرم دار دربايد
پاسخ: یکم ملایمت بیشتر بد نیست !!! اینا همش از جهله ! و رفیق ناباب ! خدا هممون رو هدایت کنه!


سروش
ساعت8:06---3 آذر 1391
به نظر من شاید هم اشتباه باشه ولی


اکر کافری شمر باش واکر مسلمانی امام حسین حد وسطش به درد نمیخوره وعلی جان از من میشنوی این مطلبو بردار مطالبت مقداریشو که خوندم قشنک بود موفق یاشی
پاسخ: سلام. ببین عزیزم شمر هم کافر نبوده؟؟ میدونی شمر جزو اصحاب امیرالمومنین علی علیه السلام بوده>؟ توی جنگ صفین در رکاب امیرالمومنین بوده ××!! اینو میدونستی؟؟؟ آدم باید میانه رو باشه. نه میشه امام حسین شد... نه ما که محب اهل بیت هستیم میتونیم شمر بشیم. دین ما دین میانه روی و اعتداله ! باید هم از زندگی لذت برد(البته لذت های حلال) هم به فکر آخرت بود ... این جوری میتونیم انسان موفقی باشیم... اینم بدونیم که ما برای بهش آفریده شدیم خود را ارزان به جهنم نفروشیم ...


سروش
ساعت7:54---3 آذر 1391
به نظر من شاید هم اشتباه باشه ولی

اکر کافری شمر باش واکر مسلمانی امام حسین حد وسطش به درد نمیخوره وعلی جان از من میشنوی این مطلبو بردار مطالبت مقداریشو که خوندم قشنک بود موفق یاشی
پاسخ: سلام. ببین عزیزم شمر هم کافر نبوده؟؟ میدونی شمر جزو اصحاب امیرالمومنین علی علیه السلام بوده>؟ توی جنگ صفین در رکاب امیرالمومنین بوده ××!! اینو میدونستی؟؟؟ آدم باید میانه رو باشه. نه میشه امام حسین شد... نه ما که محب اهل بیت هستیم میتونیم شمر بشیم. دین ما دین میانه روی و اعتداله ! باید هم از زندگی لذت برد(البته لذت های حلال) هم به فکر آخرت بود ... این جوری میتونیم انسان موفقی باشیم... اینم بدونیم که ما برای بهش آفریده شدیم خود را ارزان به جهنم نفروشیم ...


نسرین
ساعت15:26---2 آذر 1391
خدا شفات بده ایشالا

ناراحت شدم برات

عقده ای
پاسخ:امام خمینی: ما مامور به وظیفه ایم نه مامور به نتیجه! من سعی خودم رو کردم. خدا ان شاالله هدایتت کنه!


پریسا
ساعت13:56---2 آذر 1391
ببین آقای عزیز اولا که ممنون بابت نظرت

دوما که من قصد فحش دادن ندارم مثله بقیه آدمایی که هت نظر دادن اما این کار اصلا راه خوبی برای بالابردن آمار وبلاگت نیستشاااااااااا

بعدشم تو از کجا میدونی که عشق من الکیه؟

پاسخ: سلام. به خدا قصد من از این نظرات بالا بردن آمار وبلاگ نیست. خدا خودش میدونه که برای من همین بسه. بعد هم شما وقتی میای اینطوری توی وبلاگت میذاری ... و ذکری از ازدواج نمیاری باعث ترویج این نوع وبلاگ ها میشه چون اکثر این طور وبلاگ ها بر اساس روابط غیر شرعی بنا شده... و اگر شما این جوری ذکر نکنی باعث ترویج این مسئله میشه. ولی شما شاید بهتر بدونی که من وقتی میبینم که مملکتی که میخواد یارای امام زمان از این جا باشه به این مسائل مبتلا شده به خدا نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و دست به نظر گذاشتن به صورت تلنگری میشم .... و همین جا هم از شمـــا از صمـــــــیمـ قلبم عـــــذر خواهی می کنم...... واقعا ببخشید این طوری حرف زدن من از روی ندونستنم بود... واقعا شرمنده ام... خوش به حالت که نظر کرده ای ... بازم واقعا ببخشید /کاش آدرس سایتت رو داده بودی... یاعلی .


جعفر برجخانزاده
ساعت13:13---2 آذر 1391
میدونی چرا نوشتم تو داری امام حسین میکنی یا از امام حسین بحث میکنی چرا به ابجی نسرینم اینطوری حرف میزنی

اگه مومنی چرا با دختر بحث میکنی

اخرین بارته داری بحث میکنی از مومن حرف میزنی پاش وایستا مثل رعدو برق نباش ببار


پاسخ:ببخشید بر فرض بگیریم که ایشون آبجی شما! مگه چجوری حرف میزنم؟؟؟ میگی اگه مومنی چرا داری با دختر بحث می کنی؟؟ این چه بحثیه؟ مگه دارم باهاش طرح دوستی میریزم؟؟ یا کار خلاف شرع می کنم؟ یعنی چی از مومن داری حرف میزنی پاش وایسا؟؟ مثل رعد و برق نباش ببار!!! خودت اصلا میدونی داری چی میگی داداش گلم؟؟؟ من کار بدی نکردم که داری این جوری تهدید می کنی و میگی :"آخرین بارته داری بحث میکنی".. در ضمن منم نترسون عزیزم من از هیچی غیر خدا نمی ترسم... خودش میدونه!


نسرین
ساعت13:08---2 آذر 1391
بی خیال شو دیگه

مجبور نیستی جوابمو بدی

تو میری بهشت من میرم جهنم



برو به کارت برس آفرین






پاسخ:میدونم مجبور نیستم ولی باور کن این جوری صحبت کردن تو با من و توهین به خاطر همین ندونستنست.... کی گفته من میرم بهشت تو میری جهنم؟!؟؟!؟ از اونور چرا تو نری بهشت؟؟ چرا وقتی میتونیم بهشت بریم نریم؟؟؟ مطلب رو خوندی؟ قانع شدی؟؟ میدونم که زبون من ناقصه و قاصره از گفتن کامل این مطلب ولی درحد توانم که تونستم منظورم رو برسونم. نتونستم!؟؟؟؟! به خدا کار من همینه!!! به خدا قسم....... تو رو خدا یکم به خودت بیا .... من نمیتونم ببینم یکی که میتونه به سمت خدا برگرده بر نمی گرده. باور کن که خدا انقدر ناراحت میشه وقتی میبینه که یه بندش قرآنش رو باور داره و توی وبلاگش آیه : و ان یکاد ... میذاره ولی مثلا آخرت رو قبول نداره و کلی چیز دیگه! باور کن من و تو برای بهشت خلق شدیم... ارزش ما بهشته ! قیمت ما بهشته!! چرا داریم خودمون رو به جهنم ارزون میفروشیم...؟؟؟ یکم فقط به اون مطلب من فکر کن ... تو به هرچیزی که اعتقاد داری قسمت میدم که فقط فکر کن 1 درصد احتمال بده که آخرت باشه ! اونوقت چی؟؟؟؟؟؟ فقط 1 درصد ....


ساعت12:33---2 آذر 1391
سلام بر عزیزم حالت خوبه الاغم اصلا وبلاگت مثل خودت اشغاله

عوضی

علیرضا تو مریضی یا کودن بیشور

خاک تو سرت با این وبلاگ اشغالت

به مردم نظر میدی بیشور با ادبانه نظر بده وگرنه کاری میکنم از وبلاگی که نوشتی پشیمون شی
پاسخ: ««««اول سلام میکنم به دوستانی که دارن این نظر رو میخونن. بعدم عذر خواهی بابت ادب زیاد این دوستا عزیزمون!!!!!!»»»»» ببین دوست من! مگه من چی گفتم که این جوری داری فحش میدی؟؟ باور کن که من مطلب بی ادبی ای توی نظرم نگفتم چرا این جوری می کنی؟؟؟ ولی بازم اگه ناراحت شدی ببخشید! درضمن فکر نمی کنم که وبلاگم آشغال باشه! اگه باشه سطل آشغاله! (مطالب توش میشه آشغال) که بازم فکر نمی کنم این طور باشه. میتونی از نظرای دوستان دیگه متوجه بشی! یاعلی


نسرین
ساعت12:25---2 آذر 1391
اصلا تو خودت میدونی که کی هستی بدبخت



سرت تو لاک خودت باشه



تو خودت جواب خودتو خودت تو اون دنیا که وجود نداره بده



چرت و پرت هم نگو



عقده ای

آره راس میگی به امثال شما باید از آخرت گفت تا بترسین



وگرنه اگه از اخرت نمیگفتن از همه آشغال تو میشدی



پس غلط اضافی نکن



به کارت خودت برس

اکه عرضه داری تا یید کن


پاسخ:خیلی ممنونم که حداقل جواب دادی !!!! باور کن ناراحت هم نشدم که حتی بهم توهین کردی ! نظرت رو هم تائید کردم و جوابش رو هم میدم توی وبلاگم تا این که دیگران که میخونن یه استفاده ای ببرن. ببین نسرین خانم. من اونجوری که تو فکر می کنی نیستم... نه آخوندم ، نه بابام آخونده و نه از این خشکه مذهبی ها !!!!! باور نداری برو یکم مطالبم رو ببین متوجه میشی.من 16 سالمه! درباره صحبتت . آره میدونم کی هستم... برای چی آفریده شدم و به کجا میرم!!! شمایی که خودت رو گم کردی ... اصلت رو ... هدف از خلقتت رو ... باید خودت رو پیدا کنی... گفتی که اون دنیا وجود نداره... اگه لطف کنی و این مطلب رو بخونی خیلی ممنون میشم... خواهش میکنم اگه معتقدی به حرفی که زدی حتما این نوشته ام رو بخون. گفتی چرت و پرت می گم و عقده ای هستم. اگه کسی که خدا رو باور داره عقده ایه ، آره من عقده ایم! درضمن کی گفته که باید از آخرت بترسیم>؟؟ فقط باید اونایی که وضعشون خرابه و کار خوبی نکردن از آخرت بترسن... ببخشید معنی این جملت رو نفهمیدم! "وگرنه اگه از اخرت نمیگفتن از همه آشغال تو میشدی" اگر هم این کار من که دارم سعی می کنم یه تلنگر بهت بزنم غلط اضافیه؛ تا باشــــه از این غلط های اضافی !!!


Firozi
ساعت14:36---30 آبان 1391
salam khili matlab khobi bod mamnoon

ساعت14:34---30 آبان 1391
سلام ...



حرف شما درسته قبول دارم



ولی



من از این زندگی خسته شدم



نه عشق



عشق های امروزی =هوس



پاسخ: میدونی چرا خسته شدی؟؟؟ چون که تنهایی نباید تنها باشی تو مسلمونی خدا رو داری هرچند هم که دیگران بهت پشت کنن تو بازم پشتت قرص قرصه !!! ""الیس الله بکافٍ عبده؟؟"" آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟؟؟؟


یه دوست
ساعت18:16---28 آبان 1391
سلام علیرضا....

به قول معروف دست مریضا.......

جالب نوشتی یعنی میشه گفت پرمعنی وخودمونی و جذاب نوشتی.....

سعی کن مطالبی مثل این موضوع که طرفدار زیادی داره بیشتر بهش توجه کنی و پر بارتر راجبش حرف بزنی....

موفق باشی پسر........ چشــم انشاالله ! دعا کن که وقتم یکم باز شه!!


زهرا رحیمی
ساعت3:38---25 آبان 1391
سلام شما کاملا درست میفرمایین من به شدت موافقم.ترس از فاش شدن این قضیه خیلی بده هر کسی که ترس از این قضیه نداره خییل بی غیرته

علی اصغر جوشقان
ساعت7:03---18 آبان 1391
سلام.

1- استفاده از آن مطالب موجب امتنان است.

2- البته بنده هم از مطالب شما استفاده کردم. خواندنی هستند.

3- عضویت در شبکه راز دل شرایطی دارد. ممکن است بپذیرند.


نداي شبنم
ساعت22:01---10 آبان 1391
سلام مرسي كه نظرتو درباره ي وبم گفتي....چشم همين قصد رو هم دارم ديگه خاطره نمي نويسم

نداي شبنم
ساعت15:34---3 آبان 1391
جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم

رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست . . .
روز عرفه مبارك


ناشناس آشنا
ساعت23:57---27 مهر 1391
سلام جگرِم

الهی غربون سایتت برم.مس خودت خاثتنیه... از کجی بفهمم عقشم نسبت به ممده حوسه یا واغعیه؟؟؟؟؟
پاسخ: ببین واسه چی باهاش دوست شدی!؟!؟ الان روابطتتون در چه زمینه ایه؟!؟ چه حرفایی بینتون رد و بدل میشه ؟! حرفای تحریک بر انگیز یا نه ... قصد نهاییتون چیه؟!؟ تا کجا برای ازدواج اقدام کردی ؟!؟ و ... از خودت ...


انتظار
ساعت22:25---21 مهر 1391
بله درسته شیطون دشمن قسم خورده ماست ....و اینکه نویسنده این شعررو برای خدا شاید نگفته باشه .....دلنوشته ها برای شخص خاصی ننوشتم این سرعت گیر و من نمیبینم اگه میشه به من بگین ؟
خواهش میکنم زیاد حرف نزدید شاید بتونم خودمو اصلاح کنم


انتظار
ساعت22:25---21 مهر 1391
بله درسته شیطون دشمن قسم خورده ماست ....و اینکه نویسنده این شعررو برای خدا شاید نگفته باشه .....دلنوشته ها برای شخص خاصی ننوشتم این سرعت گیر و من نمیبینم اگه میشه به من بگین ؟
خواهش میکنم زیاد حرف نزدید شاید بتونم خودمو اصلاح کنم


انتظار
ساعت23:15---13 مهر 1391
ازاینکه به وبلاگم سرزدین ممنون
مطالبت قشنگه درسته خوب نیس این رابطه های دختروپسر ولی سخته وقتی یکی رو دوس داری بعد دیگه ادامه ندی آدم داغون میشه


نفس
ساعت18:07---17 شهريور 1391
سلام علیرضای عزیز نفسم ببین نمیدونم چه ططوری باید بگم ولی خیلی دوستش دارم دلیل خاصی هم نداره یه پسری یه که به مزاجم خحوش اومده چه طوری گم من عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااشقشم 7 ساله یعنی یه عمر از اخلاقش .قیافش.تیپش.حرف هایی که میزنه به دلم میشنه دوستش دارم تنها پسری یه که حاضرم براش بمیرم همین ..
پاسخ: قسم میخورم اگر این جوری امام زمان رو دوست داشتی الان به جاهایی رسیده بودی !!


mohsen
ساعت11:04---11 شهريور 1391
داش محمد که نظر گذاشتی گفتی عشق من هوس نیست از دید تو هوس نیست ولی اخرش به هوس بازی میخوره از هر راهی با دختری دوست بشی چه عشق باشه چه کلکلی باشه چه واسه مسخره کردن باشه اخرش تحریک میشی و کار دست خودت میدی .....یک روزی به این حرفم میرسی.................................................. ............................................... پاسخ:این است و جز این نیست !!!

نازنین!
ساعت22:10---8 شهريور 1391
سلام
خیلی ممنون
عالی بود ××!
مطلب جالبی بود !!!
کاش همه اینجوری باشن. اگر میشه بازم از این مضرّات بنویسید ! منتظریم!


نفس
ساعت13:42---26 مرداد 1391
سلام علیرضای عزیز وب خوبی داری ولی عکس خیلی کم داره برخلاف وب من ممنونم بازم به وبم سر بزن خوشحال میشم

فرگل
ساعت19:13---18 مرداد 1391
ممنون که سر زدی
وبت خیلی قشنگه بعضی از مطالبتو خوندم


mani
ساعت10:03---15 مرداد 1391
بد نبود سرگرمی خوبیه ولی کاشکی خودتم با یک دختر رابطه داشتی بد میومدی این حرفارو میزدی ........داش علی رضا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  چهار شنبه 10 خرداد 1387برچسب:رابطه ی دختر و پسر,ناگفته ها,عشق,رابطه,دختر و پسر,رابطه,عشق واقعی,چندنگفته,رابطه عشقی,,ساعت 8:8 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا